Welkom op de website van www.kaatsen.nlFrythermoYour DJ
Home  ·  Nieuwsarchief  

   Menu
Home
Nieuwsarchief
Web Links
Spelregels
Parturen 2017
Gastenboek

   Websponsors
Middelsee schilders
Your-DJ
Laanstra en Roersma
Opel Deinum Franeker
Copy service
Van Smeden IJzerwaren en Gereedschappen
Bouwbedrijf Bruinsma
Nijholt

   Agenda
  Ma Di Wo Do Vr Za Zo
>         01 02 03
> 04 05 06 07 08 09 10
> 11 12 13 14 15 16 17
> 18 19 20 21 22 23 24
> 25 26 27 28 29 30 31



Agenda deze week:

Zaterdag, december 16
10:00 - 14:00 Zaalkaatsen FBA
Woensdag, december 20
Evenement start om 10:00 Zaalkaatsen heren 55+



Zoek agenda door op...



Agenda van vandaag:

Geen events vandaag

Webalizer web stats



Gastenboek Teken het gastenboek
Welkom op onze site. Hier kun je het gastenboek tekenen  
Totaal aantal berichten: 6677   Berichten per pagina: 10     Volgende pagina
Naam Commentaar
6677)Simon de Groot
s-de-groot@home.nl
Vraag: Kan deze manier van verslaggeving met leuke filmpjes ook bij de wedstrijden van de knkb in 2018? Ik stem voor!
26.11.2017 06:03
6676)Paulus
p.douma1@chello.nl
Inderdaad een mooi WK met prima verslagen en filmpjes. Wij hebben er ook van genoten. Hulde en dank aan het hele team!!
26.11.2017 04:11
6675)Pieter Klaas Goodijk
pkgoodijk@home.nl
Ik heb genoten en hopenlijk met mij velen, van het WK te Colombia.
Iedere dag een mooi Journaal en dan zie je er naar uit.
Hulde aan de KNKB en jullie Allen.
Trots op te zijn.

Muy Bueno!
25.11.2017 17:04
6674)sikke-sikkema
sikke-sikkema@outlook.com
Wat is het stil op de site, volgen jullie niet de reportage van de KNKB ,PRACHTIG ?
22.11.2017 20:40
6673)kaatsliefhebber
Microsoft Officepakket e/o Sportlink voor Uw financiële- en Ledenadministratie.
11.11.2017 20:14
6672)henk groenewoud
henkgroenewoud56@ziggo.nl
boekhoudpakket waar Harald naar vraagt
is bij mij verkrijgbaar.....
6.11.2017 07:01
6671)Harald
h.m.k.wiersma@knid.nl
Is er ook iemand die goede ervaringen heeft met een ledenprogramma voor het bijhouden van ledenbestanden? Ik ben ooit eens iets tegen gekomen van een kaatsclub die zelf iets had gemaakt. Weet iemand hier misschien nog iets van?
Vrg,

Harald
2.11.2017 04:15
6670)Andries
Naar anlaiding fan de lęste sinnen fan Bote sou ik in goed Bildt sęge wille: Need I say more......
26.10.2017 16:19
6669)Bote
boteijntema@gmail.com
Soene de Bildtkerts miskien wat minder negatyf węze wolle oer de lju út e Greidhoeke?? Jou de nije man in earlike kâns soe ‘k sizze en dan letter mar wer ’s eamelje…

No efen wat oars; der ’s no immen út ús ‘eigen’ fermidden oansteld, ek Hoekstra hat in keatseftergrűn ommers, hie it ek wat west om ien oan te stellen/sykjen mei in hiele oare eftergrűn, út de hockey- of tenniswrâld beglyks? Hjirtroch foarkomme jo miskien ferkokering, tunnelfisy, ynteelt, of hoe’t jo it mar neame wolle.
25.10.2017 17:47
6668)Rudolf Botma
Wat bryk is mot bryk blieve...